نخستین همایش بزرگ بازرگانان کوچک امروز عصر ۱۰ تیرماه درآذربایجانغربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،هادی بهادری نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی دراین همایش بااشاره به اینکه استان با هزار کیلومتر مرز مشترک مستعد‌ترین استان درزمینه بازرگانی است گفت:زمانی استان ما پیشرفت خواهد داشت که جوانان را ازفعالیت کشاورزی به فعالیت بازرگانی و گردشگری سوق دهیم.
 
بهادری افزود:دوره‌های بازرگانی، کارآفرینی وشناسایی بازار‌های هدف باید ازسنین نوجوانی به آینده سازان آموزش داده شود تا کار آفرینی وقوانین وسیاست‌های آنرا به خوبی یاد بگیرند.
 
امین سلیمانپورمدیر عامل شرکت فنی مهندسی نگین کشت آذربایجان ویکی ازمارآفرینان برتر استانی و مدیر این همایش با اشاره به اینکه این همایش دومین همایش بازرگانان کوچک درکشور هست که برای نخستین باردر آذربایجان غربی برگزار می‌شود گفت: کسب مهارت‌های فردی و گروهی در کسب و کارو کارآفرینی برای سنین ۱۱ تا ۱۹ سال از اهداف این همایش است وایجاد فرصت کارآفرینی در ایران می‌تواند آینده روشنی را در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای کشور رقم بزنیم.
 
وی بااشاره به اینکه از برجسته‌ترین اهداف آموزش و پرورش در هر کشوری، پرورش استعداد‌ها و تربیت افراد شایسته و مولد برای ورود به بازار کار و صنعت است گفت:باتوجه به نقش و اهمیت کارآفرینی در ابعاد زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، از نظام آموزشی هر کشوری انتظار می‌رود افراد شایسته کارآفرین را تربیت نماید.
 
در ادامه این همایش که در سالن اتاق بازرگانی ارومیه برگزارشد جمعی از کارآفرینان برتر استانی به سخنرانی پرداختند ودر ادامه از برترین‌های همایش تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م
 

نخستین همایش بزرگ بازرگانان کوچک در اذربایجان غربی  برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.