به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش همواره از اهمیت بسیار بالایی در نزد مشتریان یک شرکت برخوردار است. در واقع یکی از مهمترین دلایل استقبال یا عدم استقبال از یک دستگاه الکترونیکی و یا هر محصولی دیگر وجود خدمات پس از فروش و چگونگی ارائه آن به مشتریان است.
شرکت اپل به تازگی تمامی خدمات تعمیراتی دستگاههای مکبوک ایر ۲۰۱۸-2018 MacBook Air را رایگان کرده و از صاحبان این لپتاپها خواسته است برای استفاده از خدمات رایگان، دستگاههای خود را به نمایندگان مجاز این شرکت تحویل دهند. کاربران 2018 MacBook Air میتوانند پس از ثبت شماره سریال دستگاه خود در سایت اپل تا چهار سال به صورت رایگان از این خدمات تعمیراتی استفاده کنند.
هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات و چگونگی ارائه خدمات رایگان اپل اعلام نشده است و کاربران نمیدانند این خدمات تنها مربوط به مشکلات نرم افزاری است و یا ایرادات سخت افزاری را نیز شامل میشود. به گزارش یکی از رسانههای فعال در حوزه فناوری در آمریکا، شرکت اپل مکبوک ایر ۲۰۱۸ را از طریق ایمیل هم نسبت به موضوع ارائه خدمات رایگان آگاه میکند.
با توجه به پیشرفتهای روز افزون و حتی ساعت به ساعت فناوری چه در شرکت اپل و چه در شرکتهای دیگر جهان، بعضا دستگاههای هوشمند نه چندان قدیمی دچار مشکل میشوند. این مشکلات ممکن است با وجود راهحلی بسیار ساده برای رفع، ولی ساعتها کاربر دستگاه را درگیر خود سازد و سرانجام او را متقاعد به مراجعه به یک مرکز تعمیرات تخصصی کند.
اپل در اطلاعیه خود از همه کاربران مکبوک ایر ۲۰۱۸ خواسته است در صورت بروز کوچکترین مشکل نیز میتوانند به مراکز تعمیرات این شرکت مراجعه کرده و خدمات را به صورت رایگان دریافت کنند.
بیشتر بخوانید: آیفون موفقترین تلفن همراه در آمریکا/ ۱۲ سال از اولین عرضه آیفون گذشت
انتهای پیام/