وزیر بهداشت امروز در سفر به شهرستان بم واحد مراقبت های ویژه نوزادان و بخش اعصاب و روان در بیمارستان پاستور را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به استان کرمان امروز از طرح های بهداشتی شهرستان بم بازدید و چند طرح را افتتاح کرد.

نمکی وزیر بهداشت بعد از افتتاح واحد مراقبتهای ویژه نوزادان در بیمارستان پاستور بم ، با کادرمانی این واحد درباره مسائل و مشکلات کاری گفتگو کرد .

وزیر بهداشت همچنین بخش اعصاب و روان در بیمارستان پاستور بم را افتتاح  و از  این بخش تازه تاسیس بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به بم؛ معاون درمان وزارت بهداشت را مامور رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های شرق استان کرد.

جان بابایی معاون وزیر بهداشت امروز از بم راهی شهرستان‌های نرماشیر، ریگان و فهرج می‌شود تا وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان‌ها و میزان پیشرفت طرح‌های درمانی را بررسی و با مردم و مسولان درباره مهمترین مشکلات حوزه بهداشت گفتگو کند.

 سعید نمکی در نشست با مسئولان شهرستان بم گفت: در این سفر مسئولان شهرستان بم مشکلات و مسائل حوزه بهداشت و درمان را مطرح کردند که در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه قولی بدهم حتما به آن عمل خواهم کرد، افزود: سعی می‌کنم که ظرف دو ماه آینده مجددا به استان کرمان به خصوص شهرستان بم سفر کنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم هم در این نشست گفت: در حال حاضر ۷۳ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در بم در حال اجرا است.

عباس عباس زاده تصریح کرد: این پروژه‌ها در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به پایان می‌رسند.

وی ادامه داد: ۳۰ پروژه درمانی در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شرق استان کرمان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ی

سفر وزیر بهداشت به بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.