دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام پیام حسن روحانی که به مناسبت کنگره بین المللی مشاهیر کرد صادر کرده بود، در آغاز کنگره قرائت کرد.

پیام رئیس جمهور در کنگره مشاهیر کرد قرائت شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام علی یونسی صبح امروز پیام رئیس جمهور را خطاب به کنگره بین المللی مشاهیر کرد بیان کرد که در این پیام آمده بود: ملت ایران هیچگاه خدماتی که قوم کرد در راه این نظام و انقلاب انجام داده اند را فراموش نمی‌کنند.

گفتنی است کنگره مشاهیر کرد صبح امروز برای معرفی و شناخت بزرگان و مفاخر عرصه فرهنگ و هنر کُرد در نقاط مختلف دنیا اغاز شد و تا ۱۲ تیر ماه ادامه دارد و قرار است طی این کنگره از ۲۵ نفر از مشاهیر کُرد و پنج نفر از کسانی که در ارتباط با موضوع کُرد و کُردشناسی فعالیت داشته اند، تجلیل شود.

ویژه برنامه‌های فرهنگی شامل شب شعر، محافل ادبی و کنسرت موسیقی در بخش جنبی کنگره مشاهیر کُرد از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این رویداد فرهنگی است.

برپایی نمایشگاهی هم برای معرفی و بازمعرفی مفاخر و مشاهیر کُرد و توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر استان در طول برگزاری کنگره مشاهیر کُرد هم پیش بینی شده بود که افتتاح شد.

بررسی آثار و تأثیرگذاری منطقه‌ای و جهانی مفاخر و مشاهیر کُرد، مفاخر و مشاهیر کرد و کارآفرینی در عصر جدید و نقش مفاخر و مشاهیر کرد در تحولات علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از جمله محور‌های برگزاری این کنگره است.

انتهای پیام/ز

قرائت پیام رئیس جمهور در کنگره مشاهیر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.