فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق ذخیره و جاسازی شده در زیر زمین واحد مسکونی در مناطق حاشیه ای شهر همدان خبر داد.

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح ، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری فرآورده های نفتی در یک از محله های حاشیه شهر موضوع توسط ماموران پلیس آگاهی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از اعزام به محل یاد شده و شناسایی کامل این مکان متوجه توقف یک کامیون نفت کش در مقابل این محل شدند.

کامرانی صالح ادامه داد: پس از دقایقی یک خودروی نیسان نیز به محل مورد نظر مراجعه کرده و به همراه کامیون نفتکش اقدام به تخلیه سوخت کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از مشاهده تخلیه سوخت توسط کامیون نفتکش و نیسان وارد عمل شده و پس از بررسی های مخازن خودروها، هر ۲ راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با مراجعه به محل نگهداری سوخت ۳۵ هزارلیتر فرآورده نفتی قاچاق که به صورت ماهرانه ای در زیر زمین جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی عنوان کرد: سوخت کشف شده به انبار شرکت نفت شهر همدان منتقل شد و متهمان برای رسیدگی به تخلفات به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ش

کشف سوخت قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.