مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: پروژه مهر گامی اثربخش و هدفمند در جهت ساماندهی امور و برنامه‌های آموزش و پرورش در مدارس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: پروژه مهر، مجموعه ای از برنامه ریزی ها و فعالیت های اصولی و هدفمند است که با اجرای شایسته می تواند نتیجه مفیدی را در نظام تعلیم و تربیت با خود به همراه آورد.

وی در ادامه طراحی و اجرای پروژه مهر را برای یکسال فعالیت علمی و پرورشی دانش آموزان در مدارس دانست و افزود: مهم ترین هدف پروژه مهر برنامه محوری و انجام کلیه ی فعالیت ها بر اساس دانش تخصصی و اطلاعات لازم در جهت رفع مسائل و مشکلات موجود واحدهای آموزشی و ایجاد شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس است.

عبدی پور تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش بهبهان در قالب ۵ کارگروه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، نظارت و ارزیابی، تایید صلاحیت و توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی از آغاز تیرماه ۹۸ شروع شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با تاکید بر همدلی بین نیروهای ستادی و مشارکت فعال در برنامه ها و وظایف محوله، گفت: کارشناسی متوسطه دوره دوم به عنوان دبیر پروژه مهر ۹۸ جهت دریافت و ارسال کلیه بخشنامه ها به کارگروه ها و مدارس و پیگیری و هماهنگی جلسات و فعالیت های پروژه مهر ستادهای منطقه ای و آموزشگاهی معرفی می شود.

عبدی پور با بیان اینکه شیوه نامه پروژه مهر آموزشگاهی به مدارس ارسال شده است ادامه داد: اعضاء ستاد منطقه ای با حضور در مدارس بر حسن اجرای فعالیت های پروژه مهر مدارس نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای پروژه مهر مدارس

برچسب ها: محیط زیست ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.