فرماندار پلدختر گفت: برگزار کنندگان کنکور سراسری فضای فیزیکی آرام و امنی را برای شرکت کنندگان در این آزمون فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی سیف فرماندار پلدختر گفت: برگزار کنندگان کنکور سراسری فضای فیزیکی آرام و امنی را برای شرکت کنندگان در این آزمون فراهم کنند.

 سیف  در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به اینکه کنکور مقوله‌ای استرس زا است و نتیجه تلاش چندین ساله دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها است باید فضای فیزیکی حوزه‌های برگزاری کنکور از نظر زیرساختی، سرمایشی تامین شود.

وی افزود: کنکور یکی از مبادی ورود به جامعه محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری این آزمون آماده و مهیا شود.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در پلدختر و شرایط سخت ایجادشده از نظر خسارات و آسیب به خانواده‌ها و آلام زیادی که بسیاری از آنان با آن روبرو شدند از جمله اینکه زندگی خیلی‌ها در سیل از بین رفت و کتاب‌های دانش آموزان را آب برد استرس کنکور در پلدختر نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است.

سیف بر همکاری ادارات در تأمین وسایل و امکانات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در پلدختر تاکید کرد و افزود: همه دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان ملزم به همکاری با تمام توان طی ۲ روز برگزار کنکور سراسری هستند تا شرکت کنندگان بتوانند با آرامش خاطر این آزمون پشت سر گذاشته و موفقیت‌های لازم را کسب کنند.

وی یاداور شد: امسال یکهزارو ۶۷۸ دانش آموز در پنج گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجه در ۱۱ حوزه امتحانی در کنکور سراسری به رقابت خواهند پرداخت.

فرماندار پلدختر افزود: از این تعداد داوطلب ۹۵۲ زن و ۷۲۶ مرد در روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه همزمان با سراسر کشور در این آزمون شرکت می‌کنند.
سیف گفت: امسال تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری نسبت به سال گذشته در پلدختر ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: اداره‌های برق، آب، نیروی انتظامی، اورژانس، راهنمایی و رانندگی، گاز و ادارات مرتبط در محل برگزاری آزمون حضور یابند و مانند سال‌های گذشته در برگزاری مطلوب کنکور کمک کنند.

فرماندار پلدختر اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان سیل زده پلدختر بتوانند امسال با توجه به شرایط خاص منطقه و برگزاری مطلوب کنکور، فضایی فراهم کرد که بیشترین موفقیت و قبولی را در کنکور سراسری داشته باشند.

انتهای پیام/ر

داوطلبان کنکور در پلدختر فضایی آرام و امن  

برچسب ها: کنک.ر سراسری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.