معاون پارلمانی آستان قدس رضوی گفت: در دهه کرامت، آستان قدس رضوی ۳۳۰ برنامه با ۴۲ عنوان در استان گلستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام ملک محمدی معاون پارلمانی آستان قدس رضوی در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در گلستان گفت: در دهه کرامت، کاروان باشکوه رضوی با نام‌های غریب الغربا، معین الضعفا و شمس الشموس، پرچم متبرک امام رضا (ع) را در استان گلستان، ۳۱ استان کشور و ۷ کشور جهان به حرکت در می‌آورند و دل‌های مردم را جلا می‌بخشند.

وی ادامه داد: در این دهه، آستان قدس رضوی ۳۳۰ برنامه با ۴۲ عنوان در استان گلستان در بخش‌های فرهنگی، ادبی، هنری اجرا می‌کند.

حجت الاسلام ملک محمدی افزود: همچنین کمک به محرومان، تامین جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد، اقشاری که در سیل آسیب دیدند مانند منطقه آق قلا گلستان، و مناطق سیل زده لرستان و خوزستان برنامه‌های ویژه‌ای در بخش فرهنگی و خدمات ترتیب دادیم.

علوی رییس دفتر نمایندگی استان قدس رضوی گلستان نیز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره اینکه استان گلستان سال دهم جشن‌های دهه کرامت را با کمک همه مردم و دفتر نمایندگی آستان قدس برگزار می‌کند گفـت: دو محور عملیاتی دفتر نمایندگی استان قدس رضوی گلستان تبیین معارف رضوی و سبک زندگی رضوی با ۲۸ کانون تخصصی و رسیدگی به امور محرومین با کانون محلی و کانون‌های تخصصی در استان فعال هستند.
 
وی گفت: جشن زیر سایه خورشید در استان در ۳۰ شهر و ۵۲ روستا و کار ویژه هااین جشن، رونق تولید، جشن تولد رضوی، عروسک قشنگ من و طرح ویژه ۳ کاروان در شرق و غرب و مرکز استان برگزار می‌شود.

علوی گفت: جشن متمرکز استانی نیز پنجشنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۲۱ در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح خادم سازی رضوی با هدف کمک به محرومین، توزیع ۶ هزار و ۴۸۱ بسته حمایتی به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به خانواده محروم، پرداخت مبلغ ۱۲۰ هزارتومان به ۱۱۸ خانواده سادات، انجام شد.

علوی افزود: همچنین، کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی به ۴۰۵ هزار بیمار، پرداخت ۱۰۰ هزار تومان به ۲۱۵ طلاب، جهیزیه بلا عوض به ۱۰۰ زوج و ۴ هزار و ۵۰ سری لوام التحریر به محرومین پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ صدوهفتاد راس گوسفند و سال ۹۶ سیصدوشصت راس گوسفند به محرومین اهدا شد.
 
انتهای پیام/م
 

۳۳۰ برنامه در دهه کرامت در استان گلستان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.