مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۱۲ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در یزد/دستگیری ۶ نفراز سوداگران مرگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران ۲۱۱ کیلوگرم تریاک در چهار عملیات جداگانه از چند دستگاه خودرو عبوری در استان کشف شد.

وی افزود: در این ارتباط ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرماندهی انتظامی یزد ادامه داد: متهمان قصد داشتند مواد  را از شرق و جنوب کشور به استان‌های یزد، تهران والبرز انتقال دهند.

بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در شهرستان خاتم کشف شد

 سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر از سال گذشته تاکنون در این شهرستان خبرداد و گفت: یکی از وظایف مهم والویت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مبارزه بی امان با سوداگران مواد مخدر است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون نیروی انتظامی شهرستان با همکاری نیرو‌های انتظامی ۴۸ مورد اجرا طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ۴۸ مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۳۶ مورداجرای طرح پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی که ازاهمیت خاصی برخوردارند اجرا شده است.

سرهنگ غلامرضا کشوری بیان کرد: در شهرستان خاتم چهار دوره طرح والعادیات و مبارزه جدی با معضل مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم ازکشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر از سال گذشته تاکنون در این  شهرستان خبرداد و گفت: تعداد ۱۱۸ خودرو‌های سبک و سنگین حامل مواد مخدراز سوی نیرو‌های انتظامی متوقف شدند و ۳۵۵ فقره پرونده قضایی مرتبط با معضل مواد مخدرطی یکسال گذشته تشکیل شده است.

وی با اشاره به پیشگیری آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد:تعداد ۸۰۰ نفر از جامعه هدف مورد آموزش، توجیح و ارشاد قرار گرفتن که نقش مهمی را در پیشگیری از آسیب‌ها مسائل مرتبط با مواد مخدر دارد.

سرهنگ کشوری اظهار داشت: شهرستان خاتم در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول استانی در ارزیابی پلیس مبارزه با مواد مخدر شده است.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر هفت تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شد.

یزد نقش مؤثری در ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب، بعضاً راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سو استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار