فرماندار لامرد میزان اعتبارات استانی و سه درصد نفت گاز این شهرستان را ۲۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون اعلام کرد و از افزایش ۱۹ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین شبانی نژاد در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد، گفت: بودجه شهرستان در سال گذشته ۱۹ میلیارد ۱۲۷ میلیون تومان بود که با افزایش ۱۹ درصدی به ۲۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان در سال ۹۸ رسیده است.

شبانی نژاد با تاکید بر اینکه این اعتبارات با نظارت دقیق و هدفمند تقسیم خواهد شد اعلام کرد: طی موافقت نامه‌ای داخلی بین فرمانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی این اعتبارات بین پروژه‌های اولویت دار تقسیم می‌شود و مدیران متعهد خواهند شد که پروژه‌ها در زمان مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: امسال هیچ پروژه‌ای با کد جدید شروع نخواهد شد و اعتبارات به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد تخصیص می‌یابد.

فرماندار لامرد همچنین با بیان اینکه دولت در تنگنای اقتصادی قرار دارد، گفت: علی‌رغم تمام فشار‌های اقتصادی و کسری بودجه دولت، پروژه‌های شهرستان لامرد روند رو به رشدی داشته و در مسیر مثبتی قرار دارد.

شبانی‌نژاد لامرد گفت: فرمانداری همواره از مدیران خود حمایت خواهد کرد و انتظار دارد مدیرات با جرات و تلاش از حقوق مردم و دستگاه اجرایی خود در سطح استان و ادارات کل دفاع کنند.
انتهای پیام/م

سهم ۲۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومانی اقلید از اعتبارات دولتی

برچسب ها: فرمانداری ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.