مدیر کل پست قم، از توسعه بازار پست در استان و کسب رتبه نخست ترافیک مرسولات، در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

قم با توسعه بازار پست، رتبه نخست ترافیك كشور را كسب كردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ابوالفضل باقری منش گفت: طی این مدت، پست استان قم با رشد ۲۹ درصدی ترافیک مرسولات، نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد.

وی با اشاره به این مطلب افزود: با بررسی بازار‌های بالقوه استان و توجه ویژه به کسب و کار‌های نوپای فیزیکی و الکترونیکی در عرصه اقتصاد دیجیتالی و به طور خاص بخش‌های تولیدی، ارایه خدمات نوین پستی در استان را گسترش دادیم.

باقری منش با تاکید بر اینکه این خدمات در راستای نیاز مشتریان در دو سطح باجه‌ای و قراردادی توسعه یافته است، گفت: از دیگر عوامل اثرگذار در رشد ترافیک امسال، انعقاد قرارداد‌های جدید ارایه خدمات نیابتی است.

او تصریح کرد: این قرارداد‌ها شامل توزیع قبوض عوارض نوسازی شهرداری‌های هشت گانه، توزیع ابلاغیه‌های اوراق مالیاتی، توزیع اخطاریه‌های بانک‌های خصوصی و دولتی و همچنین توسعه همکاری با بخش‌های خصوصی از جمله تولیدکنندگان کفش و لوازم خانگی است.

وی اظهار داشت: تقویت واحد بازاریابی و ارتقا آن به اداره بازاریابی و توسعه کسب و کار و تغییر رویکرد این اداره در خصوص جذب بازار با گسترش تفکر بازاریابی در بین تمامی کارکنان از دیگر عوامل موثر در توسعه کسب و کار پست استان قم است.

مدیر کل پست قم افزود: این تغییر رویکرد با در پیش گرفتن شعار «هر همکار یک بازاریاب» عملیاتی شده و تاکنون نتایج مطلوبی نیز به دست آمده است.

به گفته وی، احصا فعالیت شرکت‌های استارت آپی در استان، حضور در مجامع و همایش‌های مرتبط با این شرکت‌ها و برقراری ارتباط مؤثر موجب شده است تا تعاملات بیشتری با این کسب و کار‌های نوپا انجام شود.

باقری منش همکاری با شرکت استارت آپی «با سلام» را از جمله اقدامات موثر در این زمینه عنوان کرد.

او همکاری با مراکز فرهنگی و حوزوی و ارسال کتاب و مجلات این مراکز از طریق پست لجستیک و همچنین ثبت نام مؤدیان مالیاتی به خصوص جامعه پزشکی استان را از دیگر اقدامات مثبت پست قم در زمینه رشد ترافیک دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.