برگزاری مجمع سالانه فدراسیون کاراته در مشهد

مجمع سالانه فدراسیون کاراته روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در مشهد برگزار شد.

برگزاری مجمع سالانه فدراسیون کاراته در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست مجمع سالانه فدراسیون کاراته، گفت: بودجه پرداخت شده به این فدراسیون  حدود ۴۰ میلیارد ریال است و هدف از برگزاری مجامع فدراسیون‌ها بررسی حساب‌ها و ارائه گزارش حسابرسی‌ ها، نحوه اعزام‌ها و هزینه‌های جاری فدراسیون است.

وی با ابراز امیدواری برای تحقق بودجه امسال این فدراسیون ادامه داد: اعضا نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کنند تا برای سال آینده بر این اساس برنامه ریزی شود.

محمد حاجیان رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: در این مجمع علاوه بر بررسی وضعیت مالی فدراسیون تصمیم‌های لازم برای حضور قوی کاراته کاران کشور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اتخاذ گردید.

وی ادامه داد: برای راهیابی ورزشکاران به المپیک نیازمند حضور آنان در مسابقات برون مرزی و بین المللی هستیم تا رنکینگ جهانی کاراته کا‌رها ارتقا یابد و سهمیه کشور در المپیک افزایش پیدا کند.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: بودجه یک اعزام خارجی را حدود ۱۰ میلیارد ریال است و حضور کاراته کاران در المیپک ۲۰۲۰ توکیو برای نخستین بار انجام می‌شود لذا لازم است تخصیص بودجه برای حضور مقتدرانه کاراته کاران کشور مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ع.م

مجمع سالانه فدراسیون کاراته در مشهد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.