همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، تصویری منتشرنشده از سرودخوانی دختران کهگیلویه و بویراحمد در حضور رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

تصویری منتشر نشده از سرودخوانی دختران کهگیلویه و بویراحمد در حضور رهبر انقلاب +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی از زن و جایگاه وی صحبت به میان می‌آید؛ پای دیدگاه‌های متفاوت و تعصب‌ها و احقاق حق‌های گسترده‌ای به میدان باز می‌شود. بحث از آزادی زن، برابری زن و مرد و حتی برتری زن، با تفسیرها و تأویل‌های گوناگون به صورت جنجال برانگیزی مطرح می‌گردد. اما سخنان عالمانه‌ و اقدامات موثر سکان‌دار انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) درخصوص جایگاه زن و دختران یکی از الگوهای بینش نگاه اسلامی به زنان است.

رهبر معظم انقلاب بارها با سخنان حکیمانه خود نسبت به حقوق اسلامی زنان در کشور اهتمام و توجه ویژه ای داشته‌اند. از این رو صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌اللّه خامنه‌ای تصویری منتشر نشده از سرودخوانی دختران کهگیلویه و بویراحمد در حضور رهبر انقلاب در جریان سفر ایشان به این استان، در سال ۱۳۷۳ را به اشتراک گذاشت. در ادامه می‌توانید این تصویر به یاد ماندنی را مشاهده کنید.

تصویری منتشر نشده از سرودخوانی دختران کهگیلویه و بویراحمد در حضور رهبر انقلاب +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار