فرمانده انتظامی ازنا گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر در شهرستان ازنا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده  نیروی انتظامی ازنا گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر در شهرستان ازنا اجرا شد.

عزت‌الله غلامی اظهار داشت: رسانه‌ها با وظیفه اطلاع‌رسانی که بر عهده‌دارند در کمک به ایجاد امنیت پایدار نقش بسزای در جامعه ایفا می‌کنند، ازآنجاکه معمولاً انتشار خبر با هجمه و بار حقوقی توأم بوده شایسته است درج اخبار حساسیت‌زا با تأیید مراجع ذیصلاح باشد.

وی تعامل پلیس و رسانه را در برقراری امنیت جامعه مهم و ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی در پاسخگویی به مطالبات مردم شفاف بوده و در تعامل خبری با رسانه‌ها ضمن رعایت مسائل اخلاقی با حفظ حرمت‌ها و حیثیت افراد در چارچوب قانون عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی ازنا عنوان کرد: نیروی پرتوان انتظامی شهرستان ازنا در راستای تأمین امنیت مطلوب و برقراری آرامش، برخورد جدی با جرائم منجر به ناامنی را در دستور کار خود داده ازاین‌رو طرح پاکسازی محلات از مخلان، توقیف خودرو‌های متخلف و پایش تصویری در سطح شهرستان اجرایی شد.

وی گفت: پلیس از مشارکت با دستگاه‌های متولی دیگر در مباحث فرهنگ‌سازی، معرفی آسیب‌های اجتماعی، حجاب و عفاف و خیرین امنیت استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ب

طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیر در ازنا اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار