همزمان با دهه کرامت مراسم کوهپیمایی هنرآموزان فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در ارتفاعات سوهانک برگزار شد.

مراسم کوهپیمایی هنرآموزان فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی در ارتفاعات سوهانک انجام شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  همزمان با آغاز دهه کرامت صبح امروز امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه فرماندهان، مسولین و هنرآموزان فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گمنام در شهرک شهید محلاتی در همایش کوهپیمایی در ارتفاعات سوهانک شرکت کردند.
 
امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و طراوت و باعث بالندگی نیرو‌های نظامی می‌شود و با توجه با فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) که امر به ورزش را امر به معروف معرفی کردند اظهار کرد: ورزش، تحصیل و تذهیب از خواسته‌های مقام معظم رهبری می‌باشد و شما جوانان در رسیدن به این اهداف باید تلاشگر و کوشا باشید.
 
گفتنی است، در این کوهپیمایی که در ارتفاعات منطقه سوهانک انجام شد، هنر آموزان ضمن طی مسیر و طبیعت گردی با حضور در یادمان شهدای گمنام و با قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز با شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار