سردار آقاخانی گفت:طی بازرسی از خودرو‌های موصوف، تعداد ۲ هزار و ۷۰۸ بکس سیگار معادل (۵۴۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار)، ۴۲۶ عدد قوطی قرص و پودر بدن سازی و ۹۶ بسته آمپول لیدوکایین کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم گفت: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیر زیادی سیگار قاچاق را با ۲ دستگاه سواری سمند از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت منتقل و از قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی قم تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محور‌های مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو‌های مذکور آغاز که سرانجام هر دو خودرو شناسایی، توقیف و ۳ نفر متهم در این خصوص نیز دستگیر شد.

آقاخانی یادآورشد: طی بازرسی از خودرو‌های موصوف، تعداد ۲ هزار و ۷۰۸ بکس سیگار معادل (۵۴۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار)، ۴۲۶ عدد قوطی قرص و پودر بدن سازی و ۹۶ بسته آمپول لیدوکایین (۵۰ عددی) کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

اجرای طرح قدر در قم با دستگیری ۳ سارق و ۱۶ معتاد متجاهر

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری ۳ نفر سارق و ۱۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح قدر در حوزه استحفاظی تعدادی کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان عنوان کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر در حوزه استحفاظی تعدادی کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش، کشف ۵ فقره انواع اموال مسروقه، یک دستگاه خودروی سرقتی و ۳ دستگاه موتورسیکلت، توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو، مقادیری موادمخدر و آلات استعمال موادافیونی و ۱۶ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر برشمرد.

دستگیری مامور قلابی در قم

فرمانده انتظامی قم همچنین از دستگیری متهمی که با جعل عنوان مامور ناجا از ۹ نفر کلاهبرداری کرده بود، در استان خبر داد.

وی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری با پوشش افسر پلیس راهور، موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

آقاخانی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم با جعل این عنوان برای صدور گواهینامه و حذف خلافی خودرو از شهروندان اقدام به دریافت وجوه نقدی می‌کرد.

وی تصریح کرد: در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم به ۱۰ فقره سابقه سرقت اعتراف و تاکنون نیز ۹ نفر شاکی در این خصوص شناسایی و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام/ح

بیش از ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قم کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار