رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام به عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیر شروع می‌شود و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

۲۷ تیرماه اعزام اولین کاروان به عتبات/ ۹۰ درصد افراد ثبت نام را نهایی کرده‌اندحجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اعزام به عتبات دانشگاهیان از ۲۷ تیرماه شروع می‌شود و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد؛ حدود ۹۰ درصد افراد ثبت نام خود را ثبت نهایی کرده‌اند؛ اولویت اعزام به عتبات دانشگاهیان با افراد اصلی است که در قرعه کشی اسم‌ آنها در آمده است، اما در زمان اعزام اگر افراد اصلی شرکت نکنند از افراد ذخیره در لیست استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به راهکار‌های کاهش هزینه سفر به عتبات، اظهار کرد: با توجه به زمان کوتاه فاصله ثبت‌نام تا اعزام دانشجویان فرصتی برای کاهش قیمت ارز و سفر به عتبات نداشته‌ایم؛ اما با تغییرات در برنامه اعزام‌ها سفری با کیفیت فراهم خواهیم کرد.

زمان دریافت وام عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: افرادی که ثبت نام خود را ثبت نهایی کرده‌اند می‌توانند به بانک عامل مراجعه کنند سپس پس از طی کردن مراحل وام را دریافت کنند.

حجت الاسلام مطهری پور افزود: تمام برنامه‌های فرهنگی و معنوی در اعزام به عتبات برای افراد یکی است و تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد در خصوص هزینه‌های این سفر گفت: هنوز مبالغ جدید از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده و هزینه سفر هوایی از تهران حدود ۳ میلیون و۵۰۰ هزار تومان و هزینه سفر زمینی یک میلیون و۹۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار