تیم مرکز آموزشی ۰۴بیرجند قهرمان مسابقات نزاجا کشور شد.

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: تیم مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند از سری مسابقات فوتبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی عصر دیروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف تیم آماده پشتیبانی تهران رفت و موفق به کسب قهرمانی شد .

وی افزود: در آخرین دیدار این دوره از مسابقات عصر روز گذشته دو تیم مرکز آموزشی ۰۴بیرجند و نماینده تهران به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده استان در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشت و قهرمان شد.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: رقابت های فوتبال نزاجا کشور از دهم تیرماه سال جاری با شرکت ۱۵ تیم به میزبانی ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد.

اولین برد دختران والیبالیست خراسان جنوبی 

ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم والیبال نوجوانان دختر استان در رقابت های لیگ قهرمانی دسته ۳ والیبال نوجوانان کشور موفق به کسب اولین برد خود شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها که به میزبانی شهرستان یزد درحال برگزاری است، تیم استان با نتیجه ۳ بر ۰ از سد نماینده زنجان گذشت .

رییس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: تیم استان در گروهA این دوره از مسابقات با نمایندگان خوزستان، زنجات، هرمزگان ،کهگیلویه و بویراحمد و ایلام هم گروه است .

این دوره از مسابقات با حضور ۱۲ تیم از روز گذشته به میزبانی شهرستان یزد آغاز شده است.


کسب نخستین برد نوجوانان فوتبال خراسان جنوبی در رقابت‌های کشوری

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فوتسال نخل طلایی طبس در اولین دیدار خود در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول نوجوانان پسر کشور در اولین دیدار خود موفق به پیروزی شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها نماینده استان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته مقابل تیم ثامن الحجج سبزوار قرارگرفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: نماینده فوتسال استان در این دوره از مسابقات با تیم‌های مقاومت قزوین، ثامن الحجج سبزوار، آراد شاهرود، شهید سرخه‌ای شهر ری هم گروه است.

این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان شاهرود در حال برگزاری است.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.