رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از اجرای بیش از ۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای مشترکان نیاز به اصلاح، نوسازی و توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های آبرسانی با لوازم و تجهیزات جدید روز است.
 
ولیزاده افزود: با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی بیش از ۲ هزار و ۵۳ متر عملیات توسعه و اصلاح شبکه آب در سه ماهه اول سالجاری انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی اصلاح و نوسازی شبکه‌های آب رسانی را نقش تعیین کننده‌ای در کاهش پرت آب بیان کرد و گفت:برهمین اساس اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع آب شهر‌های شرکت از الویت‌های این شرکت است.
 
وی با بیان اینکه در سنوات گذشته اصلاح آبرسانی جزو الویت‌های اصلی شرکت بوده گفت: بیش از ۹۰ درصد شبکه آبرسانی شهر‌های تابعه انجام گرفته و فقط در شهر خوی به دلیل بالا بودن طول شبکه بطور مستمر سالیانه اصلاح صورت میگیرد که اصلاح شبکه آبرسانی نسبت به سایر شرکت کمتر انجام گرفته است.
 
ولیزاده گفت: برای اصلاح و نوسازی هر کیلومتر اجرای شبکه‌های آبرسانی اعتبارات زیادی لازم دارد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی یادآور شد: با اجراء و بهره برداری از این طرح بخش قابل توجهی از شبکه و خطوط آبرسانی شرکت بروز و مطابق استاندارد‌های لازم خواهد بود و کل این عملیات اعم از خرید لوله و تجهیزات و همچنین اجرای پروژه با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات عمرانی و داخلی تامین خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 
 

اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.