استاندار بوشهر گفت: مشکلات تامین آب استان کاهش یافته و با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، مشکل تاریخی آب برای همیشه برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در همایش دهیاران و شهرداران استان بوشهر افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان استان، تامین آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌هاست که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، این مشکل تاریخی برای همیشه برطرف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات آبرسانی در محلات جنوبی شهر بوشهر بیان کرد: برای حل این مشکل چندین طرح در حال اجراست که با بهره‌برداری از آن‌ها معضل کمبود آب‌ آشامیدنی این محلات برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر اجرای چندین طرح آب‌رسانی برای حل مشکل تامین آب دشتستان، ساخت سد اخند در جنوب استان و اجرای خط انتقال آب در شمال استان را از جمه لطرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا در شهر‌ها و روستاها، مشکل تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در آینده نزدیک به صورت ریشه‌ای برطرف می‌شود.

گراوند با بیان ظرفیت‌های روستاهای استان در زمینه کشاورزی، آبزی‌پروری، طرح‌های شیلاتی و گردشگری، تاکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها برای شکوفایی روستا‌ها استفاده کرد.

وی، روستا‌ها را کانون تولید و اشتغال خواند و افزود: توسعه زیرساخت‌های روستایی بدون توجه به اشتغال، ناقص است و باید به توسعه و اشتغال در روستا‌ها به‌طور همزمان توجه شود.

استاندار بوشهر شورا‌ها و دهیاران را بازوان پرتلاش دولت در روستا‌ها دانست و بیان کرد: شورا‌های اسلامی نقش تاثیرگذاری در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می‌شود، بر مشارکت دهیاران و شهرداران در برگزاری این کنگره  تاکید کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هم از تشکیل دو ستاد و ۲۰ کمیته برای برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این کنگره قرار است در دی‌ امسال برگزار شود.

سردار علی رزمجو با تاکید بر همکاری شهرداران و دهیاران در برگزاری این کنگره بیان کرد: به نامگذاری محلات، میدان‌ها، خیابان‌ها و معابر و نصب تندیس شهدای شاخص در شهر‌ها و روستا‌ها ویژه توجه شود.

انتهای پیام/ک

مشکل آب استان بوشهر ریشه‌ای حل می‌شود

برچسب ها: بحران آب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.