نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: زنده بودن دین با شعائر است و همه ما نسبت به موقعیتی که داریم مسؤول هستیم.

استان کرمانشاه  در خدمت به زائران عتبات  سابقه درخشانی داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی دبیران و رابطان ستاد بازسازی عتبات عالیات که در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم همه موفق باشیم بر این که خدمت به اسلام، به دین، به اهل البیت (ع) و به‌خصوص خدمت به امام حسین (ع) داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سابقه درخشان شهر و استان کرمانشاه در خدمت به زائران عتبات، افزود: در این رابطه کرمانشاه همواره پیشتاز بوده است، زیرا موقوفاتی در استان داریم که متعلق به یک نفر است و به ۲۴ هزار فقره می‌رسد.

 

وی زنده بودن دین را با شعائر دانست و گفت: همت کردن برای خدمت به امام حسین (ع) از پول دادن ارجح‌تر است، زیرا سبب تهییج افکار عمومی می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه، افزود: امیدوارم همه بتوانیم این توفیق بزرگ بدست آمده را کرامت و حفظ کنیم و در خدمت به امام حسین (ع) کوتاهی نکنیم.

فضل‌الله رنجبر از آمادگی کامل دستگاه متبوع خود برای خدمت به زائران عتبات خبر داد و گفت: این خدمت سبب برکت، رونق و آبادانی بیشتر در استان خواهد شد.

بهمن صحرائیان، رئیس سازمان عتبات عالیات استان کرمانشاه نیز از بسیج مردمی برای خدمت به زائران عتبات، به عنوان شاکله اصلی تکریم حرم حسینی نام برد.

 

انتهای  پیام/ز

 

آمادگی کامل دستگاه متبوع خود برای خدمت به زائران عتبات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.