آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی گفت: این عالم با تمام وجود از اسلام دفاع کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛باکمال تأسف باخبر شدیم عالم فرزانه حضرت آیت‌الله سید محمد شاهرودی (قدس سره) دعوت حق را لبیک گفتند،این عالم فرزانه از فقهای مشهور حوزه‌های علمیه و صاحب تألیفات و آثار گران‌قدری بود و در طول عمر بابرکت خود با تمام وجودش از اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) دفاع کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی در این پیام، این ضایعه اسفناک را به حوزه‌های علمیه و علاقه‌مندان به ایشان و بیت محترمشان صمیمانه تسلیت عرض و شادی روح آن بزرگوار و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه خداوند مسالت کرده است.

حضرت آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی از علمای حوزه علمیه قم عصر دیروز یکشنبه به علت ایست قلبی و در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

این عالم وارسته فرزند مرحوم آیت‌الله‌العظمی شاهرودی (از مراجع طراز نجف اشرف) بود.

آن شخصیت بزرگ ازلحاظ عدالت و تقوی و زهد و ورع و فقاهت زبانزد خاص وعام بودند و پس از فوت مرحوم آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی (قدس سره) سال‌های متمادی زعامت دینی وعلمی ومرجعیّت عامّه حوزه‌های علمیه و جهان تشیّع را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ح

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تمام وجود از اسلام دفاع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار