تیم های والیبال دختران مراکز شبه خانواده بم و سیرجان، نخستین روز ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز را با پیروزی سپری کردند.

محمدرضا صادقی نژاد، قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از ۲۱ مرکزشبه خانواده مشیز از سراسر کشور، خیریه‌های آشیانه علی، کرمان پارسا و دو تیم میهمان در رشته فوتسال پسران در حال برگزاریست.

وی افزود: این جشنواره برای ششمین سال متوالی در ۹ رشته فوتسال پسران، والیبال دختران، دو ومیدانی، تنیس روی میز، هفت سنگ، شطرنج، دارت، طناب زنی و طناب کشی ۱۷ تا ۲۴ تیر جاری در کرمان برگزار می‌شود.

صادقی نژاد تصریح کرد: امروز در نخستین بازی، تیم والیبال مراکز شبه خانواده مشیز بوشهر و بم از گروه الف در سالن ورزشی دانشکده فنی شهید چمران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم مرکز شبه خانواده بم پایان یافت.

 

وی یادآور شد: وی یادآور شد: تیم مرکز شبه خانواده سیرجان نیز از گروه ب مقابل تیم کرمان به پیروزی دست یافت.

صادقی نژاد با اعلام اینکه دو تیم مرکز شبه خانواده زرند و شهداد هم در روز نخست استراحت داشتند، افزود: فردا و در دومین روز از جشنواره نیز تیم‌های والیبال دختران سیرجان و شهداد از گروه ب و تیم‌های بم و زرند از گروه الف به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ب

رقابت ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.