مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در سال جاری در بخش نگهداری از شبکه بیش از یک کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب در شهر زنجان را اصلاح و بازسازی نموده است.

اصلاح بیش از یک کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در شهر زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمیمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: استاندارد سازی ۱۶۹ فقره انشعاب فرسوده در شهر زنجان طی سال جاری نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در شهر زنجان می‌باشد.

وی افزود: برای کاستن از میزان حوادث و اتفاقات و همچنین کاهش هدر رفت آب ۹ فقره شیر شبکه جدید از جمله ۲ فقره شیر فشار شکن در شهر زنجان نصب و راه اندازی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: جابجایی لوله ۲۵۰ رضوان و پونک که در بارندگی‌های امسال و وقوع سیل آسیب دیده بود به طول ۱۸۴ متر انجام و وضعیت شبکه در این شهرک‌ها تثبیت گردید.

وی جدا سازی فاز ۲ و ۳ در اتوبان ۲۲ بهمن و حوالی پل گلشهر به طول ۵۲۲ متر را از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در طول سال جاری اعلام کرده و افزود: یک دستگاه قطع و وصل بقطر ۹۰۰ میلی متر نیز در خط انتقال شهر زنجان تعمیر و بازسازی شد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

اصلاح بیش از یک کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در راستایکاهش هدر رفت آب 

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.