استاندار مرکزی از پرداخت حقوق معوق اردیبهشت و پیگیری پرداخت مطالبات خردادماه کارکنان آذرآب خبر داد.

پرداخت حقوق معوق اردیبهشت و پیگیری پرداخت مطالبات خردادماه کارکنان آذرآببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی بعد از جلسه مشترک با نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل و سهامداران شرکت آذراب در تهران برای حل مشکلات گفت: حقوق معوق اردیبهشت ماه کارکنان آذرآب به حساب آنان واریز شد و پیگیری پرداخت مطالبات خردادماه نیز در دستور کار قرار دارد.

آقازاده با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای تأمین منابع لازم پرداخت حقوق معوق خردادماه کارکنان آذرآب نیز ادامه دارد افزود: تا زمانی که سهام بانک کشاورزی واگذار نشده، سهامدار باید به مسئولیت‌های حقوقی و قانونی خود عمل کند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه بانک کشاورزی با در اختیار داشتن بیش از یک سوم از سهام شرکت صنایع آذرآب سهامدار اصلی این واحد تولیدی محسوب می‌شود، اما هنوز اقدام چشمگیری در راستای حل مشکلات این شرکت مشاهده نشده و به همین دلیل فرآیند واگذاری سهام بانک کشاورزی به سهامداری با اهلیت صنعتی و برخورداری از نقدینگی کافی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیریت ارشد استان مرکزی با جدیت به دنبال حل مشکلات مجموعه آذرآب است

استاندار مرکزی بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب به دلایل مختلف از جمله سو مدیریت، کم کاری سهامدار اصلی و کم لطفی برخی واحد‌های تولیدی داخلی در واگذاری سفارش‌های کاری شرایط مناسبی ندارد و مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال حل مشکلات این مجموعه است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی هم به دلیل تأخیر در تحویل سفارشات سال‌های گذشته صنایع آذرآب در تحویل، اطمینان کافی برای واگذاری کار‌های خود به این شرکت را ندارد که این مهم نیز مشکل بزرگی برای آذرآب محسوب می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: شرکت صنایع آذرآب ظرفیت تولید ۵۰ تا ۷۰ هزار تن انواع تجهیزات پالایشگاهی، پتروشیمی، نیروگاهی و عمران شهری را دارد، اما پیش بینی می‌شود تمام کار امسال این واحد تولیدی از ۱۰ هزار تن تجاوز نکند.

وی افزود: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان مرکزی مثل پالایشگاه و پتروشیمی شازند می‌توانند با واگذاری کار و سفارش به شرکت صنایع آذرآب در حل مشکلات این واحد تولیدی مشارکت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.