رئیس قوه قضاییه به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر‌های استانی و به منظور سفریک روزه به استان مرکزی در رأس یک هیئت عالی قضایی وارد اراک شدو در فرودگاه اراک مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

امیرمحمد رئیس‌زاده مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان مرکزی  در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان و دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضایی است.

رئیس‌زاده افزود: دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه ضمن حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان مرکزی در جلسه شورای قضایی استان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان مرکزی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا در این سفر یک روزه علاوه بر شرکت در نشست‌های شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای قضایی استان مرکزی، دیدار‌هایی هم با منتخبان استان، خانواده شهدا، علما و روحانیون و قضات و کارکنان دادگستری کل استان مرکزی خواهد داشت.

روز سه‌شنبه هم معاونان قوه قضاییه با سفر به یازده شهرستان استان مرکزی مسائل و مشکلات مرتبط را بررسی کردند تا در نشست‌های روز چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برای آن تصمیم گیری شود.

ورود رئیس قوه قضاییه به اراک + برنامه های سفر

انتهای پیام / ج

سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار