رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان مرکزی گفت: راه مقابله با دشمن اقتدار در حوزه های اقتصادی است .

راه مقابله با دشمن اقتدار در حوزه های اقتصادی است /یقین داریم خون شهیدان، مارا در راه مبارزه با مفسدین اقتصادی یاری خواهد کردبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان مرکزی گفت: رهبری سال هاست که فریاد می زنند دشمن می خواهد از طریق اقتصاد به ما ضربه بزند و راهش اقتدار در حوزه‌های اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه استان مرکزی باید در حوزه‌ی صنعتی باقی بماند تا اقتدار کشور حفظ شود، افزود: اصناف یک فعال اقتصادی و سیاسی هستند که همیشه در عرصه‌هایی که لازم به حضورشان بوده نقش ارزشمندی را ایفا کردند.

وی بیان کرد: امروز دولت، مجلس و قوه قضائیه باید به دنبال اصلاح ساختارهای فسادزا و قوانینی که منفذی برای افراد سودجو و فرصت طلب ایجاد می کند باشند و دستگاه قضایی کشور برخورد عبرت آموز با این افراد را به طور جدی در دستور کار دارد.

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم با کمک مردم و خانواده های ارزشمند شهیدان و ایثارگران در این عرصه گام برداریم و به موفقیت خود با تمام وجود ایمان داریم و علت آن این است که این انقلاب با نثار خون های پاکی به ثمر رسیده که با ذکر یا حسین و یا زهرا به میدان شهادت رفتند و خداوند از خون این شهیدان نمی گذرد، همانطور که از خون علی اصغر (ع) و شهدای کربلای نگذشت.

وی ادامه داد: امروز در کشور سرمایه عظیمی وجود دارد به نام نیروی انسانی جوان و همچنین ذخایر مادی و معنوی فراوانی در کشور هست که اگر تولید رونق یابد و نقدینگی به سمت تولید جذب شود، اتفاق بسیار بزرگی رقم خواهد خورد.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: آنچه در جریان سقوط پهپاد آمریکایی توسط نیروهای کشورمان اتفاق افتاد، نشانگر عزت و اقتدار و ایستادگی و مقاومت ما بود و امروز هیچ کس در جهان شک ندارد که جایگاه امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از آسیب‌های اجتماعی مردم را رنج می دهد و زیبنده‌ی کشور نیست، اضافه کرد: اینکه بحث مبارزه با فساد اقتصادی را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دادیم به علت درخواست‌های مردم و خانواده‌ی شهدا بود.

یقین داریم خون شهیدان، مارا در راه مبارزه با مفسدین اقتصادی یاری خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: با کمک مردم و نگاه ارزشمند خانواده شهدا و ایثارگران در این میدان گام برداشتیم و یقین داریم خون شهیدان، ما را در راه مبارزه با مفسدان اقتصادی یاری خواهد کرد.

وی بیان کرد: شهدای ما جلوه‌ انسان‌های بامعرفتی هستند که راه عزت، اقتدار و راه معرفت افزایی ایستادگی در راه خدا را نشان می دهند و با حضور خانواده شهیدان، نیروی جوان و ذخایر مادی و معنوی در کشور قطعا شکوفایی رخ خواهد داد.

رئیس قوه قضائیه کل کشور اظهار کرد: در میدان‌هایی موفق شدیم که به خداوند اتکا کردیم و اگر از راهی انحراف پیدا کردیم از خداوند دور شده بودیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ بسیاری از انحرافات به دلیل نشناختن امام و حجت حق زمانه‌ خود است، تصریح کرد: شناخت حق یک مرحله، گرایش حق مرحله دوم و ایستادگی در راه حق مرحله‌ سوم، این‌ها مراحل حرکت در راه درست است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دهه کرامت را فرصتی دانست که مس توان معرفت افزایی کنیم و نسبت به حضرت علی بن موسی الرضا شناخت بیشتری پیدا کنیم چرا که هیچ امری بعد از توحید به میزان امام شناسی مورد توجه قرار نگرفته است.

 

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.