امروز با پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال نوجوانان دسته یک کشور در گلستان تیم آذربایجان‌غربی با قرار گرفتن در رده ماقبل آخر به لیگ دسته دو سقو ط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امروز با پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال نوجوانان دسته یک کشور در گلستان تیم آذربایجان‌غربی با قرار گرفتن در رده ماقبل آخر به لیگ دسته دو سقوط کرد.

سقوط تیم های آذربایجان شرقی و غربی در گروه A رقابت های قهرمانی نوجوانان پسر ایران با توجه به برتری امروز پایتخت نشینان مقابل تبریز به دسته ۲ قطعی شد.

تیم خراسان رضوی با پایان مرحله مقدماتی در دسته ۱ ماندنی شد و در گروه B نیز تیم های همدان و خوزستان به دسته ۲ رفتند تا گیلان و البرز با حاشیه امنیت بالا در دسته ۱ باقی بماند.

تیم تهران در نیمه نهایی با یکی از تیم های گیلان یا البرز برای حضور در فینال نبرد می کند.

امروز این سقوط زنگ خطری بود تا روشن شود مدیریت در هیات والیبال بسیار سخت‌تر از اداره کل ورزش و جوانان و این اتفاقات ناگوار و سرشکستگی‌هایی که روز به روز در ورزش اول این استان اتفاق می‌فتد تماما متوجه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی است.

امیدواریم به زودی تکلیف ریاست هیات والیبال استان آذربایجان‌غربی مشخص شود تا با حضور فردی مدیر بتواند روزهای خوش خود را دوباره تکرار کند.

 

انتهای پیام/م

 

سقوط ارومیه و تبریز به دسته ۲ با پیروزی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.