فراخوان نخستین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان اصفهان «شهر من» در اصفهان اعلام شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر جشنواره «شهر من» در آئین رونمایی از پوستر جشنواره گفت: نخستین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان اصفهان «شهر من» شامل شش موضوع اصلی اخلاق شهروندی و سلامت روان، حمل‌ونقل عمومی و پاک، پسماند و بازیافت، پارک‌ها و فضای سبز، آتش‌نشانی و حوادث ایمنی و مصرف بهینه انرژی است.

سعید معتمدی افزود: نویسندگان و شاعران فعال در عرصه ادبیات کودک و نوجوان در بخش‌های داستان خردسال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال، نوجوان و بخش شعر خردسال، کودک و نوجوان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ مهر به دبیرخانه جشنواره به نشانی اصفهان میدان لاله، خیابان طبیب اصفهانی اداره توسعه فرهنگ شهروندی ارسال کنند.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان جشنواره را با هدف غنی‌سازی و افزایش سطح کیفی متون ادبی فرهنگ شهروندی، متناسب با نیاز‌های زندگی شهروندان برگزار می‌کند.

معتمدی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به این جشنواره نیز نباید قبلاً چاپ یا در جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشند افزود: اختتامیه این جشنواره آذر امسال برگزار می‌شود و به نفرات اول تا سوم هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شودو از ۱۰ اثر شایسته نیز تقدیر می‌شود.

 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان اصفهان «شهر من

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار