سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران درصدد است در تمرینات تیم ملی امید شرکت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی از امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین شماره یک تیم‌های ملی آغاز می‌شود که هدایت این تیم برعهده فرهاد مجیدی است.

پس از اردوی ماه پیش که به نوعی شناخت فرهاد مجیدی از بازیکنان بود و مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی در آن شرکت نکرد، این مربی درصدد است تا در تمرینات تیر ماه شرکت کند تا روحیه تیمی بازیکنان جوان افزایش یابد. ویلموتس ماه پیش در تمرینات تیم ملی نوجوانان و جوانان شرکت کرد، اما به تمرین تیم ملی امید نیامد و درصدد است تا در اردوی جدید این کار را انجام دهد.

اردوی تیم ملی امید از امروز (۱۹ تیر) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت. همچنین قرار است در پایان اردو، یوز‌های جوان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بزرگسالان کشورمان بروند و باید دید چه نتیجه‌ای در این مسابقه حاصل می‌شود.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: ویلموتس با تیم‌های پایه تعامل خوبی دارد  و در تمرینات این تیم‌ها شرکت می‌کند. احتمال دارد امروز (چهارشنبه) در تمرین تیم ملی امید حضور یابد و یا اینکه در روز‌های آتی تمرینات شاگردان فرهاد مجیدی را ببیند.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.


بیشتر بخوانید:

استارت یوز‌های جوان از ۱۸ تیر/ ۲ بازیکن به دلیل انضباطی از تیم ملی خط خوردند

نخستین تمرین امیدها با مجیدی استارت خورد/ حضور کمالوند و ساکت!

بررسی برنامه‌های تیم ملی امید با حضور رئیس فدراسیون


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار