رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: رویکرد اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات، بازسازی و توسعه اعتاب مقدس به صورت خودجوش و مردمی است.

توسعه اعتاب مقدس به صورت خودجوش و مردمی رویکرد اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در همایش مسئولان ستاد‌های بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: کسی باور نمی‌کند که شما مسئولان که تعداد شما به هزار نفر هم نمی‌رسد، آثار ارزشمندی را در امر بازسازی اعتاب مقدسه به ارمغان آورده‌اید.

وی تصریح کرد: حرم امیر المومنین روزی از خواجه اباصلت هم کوچکتر بود و امروز به همت شما به بزرگترین حرم اهل بیت علیهم السلام تبدیل شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: آغاز کار کاظمین را خراسان رضوی آغاز کار کرد که خدمات چشمگیری را ارائه کرده است.

پلارک افزود: کارکردن برای اهل بیت (ع) نیاز به منسب و جایگاه ندارد و ما در اصل یک وظیفه داریم که آن بازسازی و توسعه اعتاب مقدس به صورت خودجوش و مردمی است و این هدف اصلی ماست.

وی تصریح کرد: ما بخشی از اربعین حسینی را مسئولیم و ما یکی از کمیته‌ها هستیم که اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی است و باید هر کمیته در حیطه خودش کاملا و تماما فعالیت کند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: در عراق کل کار اربعین به عهده‌ی ماست و ما به عشق سیدالشهدا (ع) علاوه بر وظیفه‌ی کمیته‌ی خود، به کمیته‌های دیگر نیز کمک می‌کنیم.

پلارک افزود: ارتباط خدا را با بدنه مردم و خیران برای اربعین قوی کنید و مقید به همکاری مسئولان نباشید.

وی تصریح کرد: انتطارات ما از خراسان رضوی خیلی بیشتر از آن چیزی است که در حال اتفاق افتادن است .

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: راه نزدیک برای عاقبت بخیری و سعادت انسان در دستگاه اهل بیت کار کردن است و این را مسلمانان درک کرده اند لذا هنر ما در فراهم کردن بستر کار در این امر برای عموم مردم است.
 
انتهای پیام// آ.ف
 

حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.