مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در همایش طرح هجرت گفت: انفاق تبلور ارتباط با خدا است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در همایش طرح هجرت و هیات امنای مساجد در مصلی قائمشهر بابیان اینکه انفاق تبلور ارتباط با خداست، گفت: انفاقات موجب تعالی بخشی فردی و اجتماعی جامعه می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد یکی از نهاد‌های انقلابی است که برای کمک و خدمت به مستضعفان شکل گرفته است.

وی گفت: یکی از کار‌های مهم کمیته امداد رسیدگی به فقرا است و وظیفه دیگر این نهاد توسعه فرهنگ خیر، انفاق، احسان و نیکوکاری است که اگر این فرهنگ توسعه یابد بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: اگر انفاقات در جایگاهی که دین مبین اسلام طراحی کرده است، انجام شود تقریبا هیچ فقری وجود نخواهد داشت و اگر با کمک یکدیگر انفاقات را در همه ابعادش (مالی، رفتاری، کالا) ترویج کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان انفاق به میزان درآمد و رزقی که خداوند عطا فرموده است، بستگی دارد، گفت: کمیته امداد بستری را فراهم کرده است تا همه افراد به اندازه توان و وسع خویش در هر بخشی انفاق کنند تا گره‌ای از مشکلات با این اقدام نیک، گشوده شود.

نوروزی به طرح هرمسجد یک مرکز نیکوکاری و یک مرکز خیریه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات نیازمندان هر منطقه در همان محل با کمک نیکوکاران حل شود.
انتهای پیام/س
 

همایش طرح هجرت در قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار