فاز اول ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان بوکان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،طی مراسمی، فاز اول ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی بوکان به بهره برداری رسید.

در این مراسم، بابک رستم پور عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهردار بوکان گفت: جامعه مهندسی بوکان پتانسیل و ظرفیت‌های فنی منحصر بفردی دارد که منشأ خدمات فنی ساختمان در طراحی، نظارت و اجرا در بخش‌های مسکونی و تجاری نه تنها در شهر بوکان بلکه در شهر‌ها و استان‌های همجوار نیز است، که این ویژگی حمایت بیشتر مادی و معنوی از جانب هیئت مدیره‌ی سازمان نظام مهندسی ساختمان از دفتر نمایندگی بوکان و مهندسان را می‌طلبد.

او افزود: آمار ارجاع دستور نقشه به نظام مهندسی و صدور پروانه در سه ماهه اول سال جاری، نشان از همکاری مطلوب شهرداری و نظام مهندسی دارد و امیدوارم که ارتباط شهرداری با نظام مهندسی، ارتباطی صرفا خدمات ساختمان نباشد؛ بلکه با توجه به مزیت‌های نسبی شهرستان و منطقه ارتباطی استراتژیک با محور توسعه متوازن برقرار گردد.

شهردار بوکان در پایان از دست اندرکاران امر ساخت و بهره برداری از ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان بوکان تقدیر به عمل آورد.

در ادامه احمد صالحی عضو شورای اسلامی شهر بوکان نیز با ایراد گلایه‌هایی از نحوه طراحی فیزیکی ساختمان‌ها گفت: همواره این مشکل برای معلولین عزیز وجود دارد و گا‌ها وجود درب‌های نامناسب و یا طراحی‌هایی بدون عنایت به این قشر از جامعه، دغدغه‌های ماست و امیدوارم با همکاری بیشتر کارفرمایان و توجه بیشتر مهندسان عزیز این مشکل نیز برطرف گردد.

این مراسم با حضور اعضا و رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اعضا شورای اسلامی شهر، شهردار بوکان، نمایندگان و رٶسای ادارات بوکان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 
 

افتتاح ساختمان جدید دفتر نمایندگی نظام مهندسی بوکان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.