مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۱ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۲۱ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۴ سارق در شهرستان کارون

سرهنگ صالح مطهری راد فرمانده انتظامی کارون گفت: ماموران انتظامی کارون با گشت زنی هدفمند ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات موفق در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس متهمان به ۱۲ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و محتویات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ مطهری بیان داشت: جهت سیر مراحل قانونی متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دست سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در اهواز بسته شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران کلانتری ۲۴ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، شخصی را که اقدام به سرقت، نگهداری و فروش کابل‌های برق می‌کرد، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران پلیس سارق را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان داشت:  مقادیر زیادی کابل‌های برق فشار قوی، سیم‌های مسی قطور، لوله‌های مسی مربوط به کولر‌های اسپیلت و تعدادی پمپ آب سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

توقف محموله ۹۹ کیلوگرمی حشیش در بن بست پلیس هندیجان

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه امامزاده عبدالله هندیجان با همکاری عوامل انتظامی ایستگاه، با رصد اطلاعاتی و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۹۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ صالحی اظهار کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انواع کالای قاچاق در اهواز کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خوزستان با کنترل دقیق خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های درون شهری "اهواز"، یک خودروی ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار خودروی توقیفی تعداد ۱۶ دستگاه پنل داخلی کولر، ۱۱ دستگاه کندانسور کولر، ۴ دستگاه کولر پرتابل، ۸ دستگاه میکسر، ۴ هزار و ۸۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع صابون، ۴۸ دستگاه چرخ گوشت، ۱۳ دستگاه پاور رایانه، ۱۲ دستگاه بابلیس، ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی، تعداد زیادی مواد غذایی، ۱۸ دستگاه توستر، ۴ دستگاه غذا ساز و ۱۵ حلقه تسمه دینام همگی ساخت کشور‌های خارجی و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارقان حرفه‌ای طلاجات در دام قانون

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان در برخی مناطق شهرستان شوش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شوش با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری طلاجات سرقتی کشف شد که کارشناسان ارزش آن‌ها را بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

اعتراف ۲ سارق محتویات خودرو به ۱۸ فقره سرقت در اهواز

سرهنگ "محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.