رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: مسابقات انتخابی آذربایجان غربی برای اعزام به مسابقات کشوری در میاندوآب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امیر رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی انتخابی استان به خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابی استان گرامیداشت استاد یوسفعلی ساعی به مدت سه روز در محل سالن ۱۷ شهریور میاندوآب با حضور بیش از ۴۰۰ کشتی گیر از ۱۵ شهرستان آذربایجان غربی برگزار شد و در پایان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
 
رضاپور با اشاره به اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد گفت: این مسابقات در دو رشته فرنگی و آزاد و رده سنی نونهالان و خردسالان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در رشته فرنگی که با شرکت ۱۸ تیم و ۲۱۶ کشتی گیری برگزار شد، در مجموع تیمی رده خردسالان تیم‌های میاندوآب، خوی و بوکان به ترتیب به کسب ۱۵۷، ۱۵۲ و ۱۴۵ امتیاز مقام‌های اول تا سوم رو به خود اختصاص دادند و در رده نونهالان نیز تیم‌های میاندوآب، بوکان و سلماس به ترتیب با کسب ۱۵۰، ۱۳۲ و ۱۱۹ امتیاز در جایگاه‌های برتر این رده قرار گرفتند.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: در رشته آزاد این مسابقات که با حضور ۳۴ تیم و ۴۰۸ کشتی گیر برگزار شد در رده نونهالان میاندوآب، ماکو، مهاباد به کسب ۱۸۷, ۱۸۲ و ۱۷۹ امتیاز اول تا سوم شدند و در رده خردسالان نیز تیم‌های ماکو، میاندوآب و مهاباد با کسب ۱۷۲، ۱۵۹ و ۱۵۱ امتیاز مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات کشتی انتخابی استان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.