امام جمعه نهاوند بابیان اینکه غرب به دنبال ترویج مفاسد اجتماعی به بهانه آزادی است، گفت: همه باید در راستای حفظ عفت عمومی جامعه کوشا باشیم.

ترویج مفاسد اجتماعی به بهانه آزادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند ظهر جمعه در جمع نمازگزاران نهاوندی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع)، گفت: امام هشتم (ع) در روایتی ارکان ایمان را توکل برخدا، راضی به قضای الهی، تسلیم امر خداوند بودن و واگذاری امور به خداوند عنوان کردند که قدر مشترک این ۴ رکن همان تقوای الهی است.

وی ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: انسان با انجام دادن آنچه خداوند امر فرموده و انجام ندادن آنچه نهی کرده می‌تواند در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به رهنمود‌های امام خمینی (ره)، ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که جلوگیری از آزادی‌های مخرب غربی و خلاف عفت بر دولت و ملت واجب است، لذا امروز همه ما باید در راستای حفظ عفت عمومی جامعه کوشا باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند امروز غرب می‌خواهد به نام آزادی مفاسد اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را در کشور رواج دهد تا جامعه جوان ایران از اهداف خود باز بماند.

حجت الاسلام مغیثی تاکید کرد: آزادی حد و مرز دارد و قرار نیست به بهانه آزادی، آزادی و اخلاق دیگران به باد فنا داده شود.

وی با تاکید بر اینکه حیا و عفت امری فطری و از لوازم عقل و دین است، گفت: حجاب مایه تشخُص و آزادی زن است نه مایه محدودیت و زنی که بدحجاب است و خود را در معرض دید دیگران قرار داده قدر خود را نمی‌داند و خود را به حراج گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام حجاج ایرانی به مکه، گفت: برائت از مشرکین آیه قران است و آن‌هایی که میگویند نباید امر سیاست در حج باشد می‌خواهند مراسم حج اسلامی را به حج سکولار تبدیل کنند.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه انقلاب ما میراث علی ابن موسی الرضا (ع) است، گفت: اگر امروز ایران اسلامی در بین کشور‌های اسلامی برجسته‌تر است به برکت مکتب اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: خداوند می‌خواست قدرت ایران و انقلاب را به دنیا نشان دهد که وسیله آن پهپاد متجاوز آمریکایی بود که در ارتفاع ۱۸ کیلومتری از سطح زمین به وسیله ابزار و تجهیزات دفاعی بومی ایران اسلامی سرنگون شد.

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در پاسخ به اقدام ایران، گفت: اقدام سپاه آمریکا را بر جای خود نشاند و ترامپ دیوانه را مسکوت گذاشت چراکه آن‌ها بیش از پیش به توان دفاعی ایران پی برده اند.

انتهای پیام/د.ا

غرب به دنبال ترویج مفاسد اجتماعی به بهانه آزادی است

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
انهایی که معتقد به حفظ اخلاق و عفت عمومی با حجاب تحمیلی هستند، اولا – غریزه جنسی صرف نظر از موضوع ژنتیک، با رسیدن به سن بلوغ شروع به طغیان میکند و اگر نتواند تامین شود، به عقده های جنون امیز تبدیل، و منجر به تجاوز و قتل میشود. ثانیا – جوان ممکن است بدن زنان محجبه بیرون از خانه را نبیند اما دیدن بدن خواهر و مادرش موجب تحریک شده و ممکن است موجب زنای با محارم شود. ثالثا - در جامعه عقبمانده و بی هدف و هرز اندیش و خشونتگرا و فحاش ایران، که تعصبات شدید ناموسی سبب شده تا فحشهای ناموسی در درگیریهای لفظی جایگاه خاص داشته باشند، غرایز جنسی در حد جنون است و برخلاف کشورهای دیگر اگر دختری دچار لغزش شود، گله گرگهای گرسنه جنسی بسویش حمله ور شده و امکان نجات از ورطه بدنامی غیرممکن میشود و همینطور تعرض به زنان توریست از دوران قبل از انقلاب که موجب اخذ حق توحش خارجیها شده نشان میدهد که حفظ حجاب ، عفت اندیشه و سلامت و امنیت اخلاقی جامعه را تضمین نمیکند بلکه شیوه تفکر و زندگی باید تغییر کند تا دیدگاه جامعه نسبت به زن بعنوان ابزار جنسی تغییر کند. رابعا- سرکوب و تحقیر زن (ضعیفه) و محدودیتهای تحصیلی و اجتماعی ان موجب شده تا مادری توانمند با سلامت روانی برای تربیت فرزندان نباشد. فرهنگ منسوخ گذشته که ایرانیان را علیرغم چندهزار سال قدمت تجمع، در توحش نگهداشته باید کنار گذاشته شود. دروغ و فریب و کلاهبرداری و دزدی و خشونت و توهین و فحاشی و غیبت و قانون شکنی و قانون گریزی و تجاوز به نوامیس و حقوق دیگران و حاکمیت روابط بر ضوابط و قوانین و دادگاههای فاسد، از جمله مصادیق توحش اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
حکومتی که با عوامل اتش به اختیار و خودرای در بازداشتگاههایش فجیعترین تجاوزات و جنایات اتفاق می افتد و دادگاههایش در خدمت قدرت ماندگار و سیاستهای ظالمانه عمل میکنند و ثروتهای ملی بطور اشکار و پنهان با عناوین مختلف صرف تحقق افکار مخرب مدیریت جهانی میشود و بی قانونی و فساد اقتصادی و اداری سراسر کشور را فراگرفته و وظیفه خود را مبارزه با ازادیهای فردی و بطور خاص حجاب میداند و کشور را به سیاهچاله ازادگان تبدیل کرده، مردود است و نمیتواند و نباید منادی دفاع از عفت عمومی و عدالت و امنیت و کوچ اجباری به بهشت باشد هرچند عنوان اسلامی را برخود نهاده و رفتار مغایر با شرع دارد.
آخرین اخبار