امام جمعه موقت بروجرد گفت: توطئه وترفند‌های اروپا و آمریکا علیه ایران اسلامی تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب  امام جمعه موقت بروجرد گفت: توطئه وترفند‌های اروپا و آمریکا علیه ایران اسلامی تمام شدنی نیست.

 اسدی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: حجاب و عفاف در کشور ایران اسلامی ثمره خون هزاران شهید وجانباز است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای اینکه حجاب و عفاف را از بانوان مسلمان ایرانی بگیرند نقشه‌های شوم و توطئه‌های رنگارنگ اجرا می‌کنند، بیان کرد: در ابتدا رضا شاه با قانون کشف حجاب با زور می‌خواست چادر را از زنان ایرانی بگیرد و در این راستا بیش از ۱۶۰۰ شهید در قیام و تحصن مردم مشهد در مسجد گوهر شاد تقدیم اسلام شد.

امام جمعه موقت بروجرد افزود: امروز تهاجم فرهنگی دشمن باعث شده برخی از بانوان مسلمان با ظاهری غربی وارد جامعه شوند که این امر زیبنده جامعه اسلامی ایران نیست.

اسدی با انتقاد از وضعیت برخی بانوان در نهاد‌های خصوصی اظهار داشت: مسئولان باید به بانوانی که در ادارات دولتی و خصوصی حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند تذکر دهند و باید ارزش‌های اسلامی در جامعه حفظ شود.

وی بیان کرد: مردانی که اجازه می‌دهند زنانشان با وضعیت بد حجاب وارد جامعه شوند در گناه آنان شریک هستند و در قیامت باید جوابگو باشند.

امام جمعه موقت بروجرد با اشاره به فرار مالیاتی برخی از پزشکان که در آمد بالایی نیز دارند، گفت: نمایندگان مجلس و قوه قضائیه باید با فرار مالیاتی برخی از پزشکان برخورد کنند و اجازه ندهند با وجود گرفتن هزینه‌های سنگین از بیماران مالیات نیز پرداخت نکنند.

حجت الاسلام اسدی نسب افزود: برخی از شرکت‌های خودرو ساز مانند ایران خودرو و سایپا نیز خودرو‌ها را با قیمت‌های بالا و کیفیت پایین به مشتریان عرضه می‌کنند که قوه قضائیه باید با آنان نیز برخورد قاطع کند.

وی گفت: شیخ زکزاکی انسان بزرگ و با عظمتی است که تاکنون ۶ فرزند و تعداد زیادی از شاگردانش به دستور آل سعود در راه اسلام شهید شده‌اند.

امام جمعه موقت بروجرد افزود: شیخ زکزاکی در نیجریه اسلام شیعی را گسترش داده و ترس آل سعود از گسترش روز افزون اسلام شیعیان در کشور‌های اسلامی است.

اسدی اظهار داشت: شیعیان در نیجریه یک جنبش تأثیر گذار را به راه انداخته‌اند و آل سعود با صرف هزینه‌های گزاف قصد ریشه کن کردن اسلام شیعیان را دارد.

وی با اشاره به وضعیت بد جسمانی شیخ زکزاکی در زندان نیجریه بیان کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از رشد روز افزون اسلام در نیجریه شیخ زکزاکی را زندانی کرده‌اند و او را مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌دهند.

امام جمعه موقت بروجرد گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران شکست ال سعود و دیگر همدستانش کلید خورده است و مجاهدت مردان بزرگی مانند مدافعان حرم و یاری خداوند نابودی آنان را نزدیکتر می‌کند.

انتهای پیام/ر

مسئولان باید به بانوانی که در ادارات حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند تذکر دهند

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.