شهردار اصفهان گفت:با معاون خدمات شهری و معاون حمل ونقل و ترافیک مذاکراتی انجام و تاکید شد در اولین فرصت برای تامین امنیت و آسایش هر چه بیشتر مردم، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پارک‌های شهر انجام دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروزدر برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به برگزاری برنامه‌های تابستانی اظهار کرد: از مجموع ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده ۵۸ عنوان مربوط به برنامه‌های ورزشی و تفریحی از جمله والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری است.

وی افزود: برای برگزاری برنامه‌های تابستانی به معاون فرهنگی شهرداری اصفهان تاکید شده تا این برنامه‌ها تمام نقاط شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار را در بر گیرد که خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها به همین شکل انجام شده و امیدواریم تابستان پُر بهره‌ای را برای تمام کودکان و نوجوانان و جوانان شهر رقم بزنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به معضل ورود موتورسواران به پارک‌های سطح شهر به ویژه حاشیه رودخانه زاینده رود، تصریح کرد: از موتورسواران شهر انتظار می‌رود از ورود به پارک‌ها که محلی برای تامین آرامش، آسایش و رفاه شهروندان است، خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته با معاون خدمات شهری و معاون حمل ونقل و ترافیک مذاکراتی انجام و تاکید شد در اولین فرصت برای تامین امنیت و آسایش هر چه بیشتر مردم، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پارک‌های شهر انجام دهند.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: شهروندان به ویژه موتورسواران باید همکاری لازم را انجام دهند تا پارک‌ها تبدیل به محلی برای آرامش و تفریح مردم به ویژه کودکان و سالخوردگان در تمام روز‌های سال به ویژه در ایام تابستان شود.



انتهای پیام/م

 

حضور شهردار اصفهان دربرنامه رایویی سلام اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
انشاء الله بخاطر این تصمیم خدا به شما عمر طولانی همراه با سلامتی بدهد. مردم گرما زده، خسته، ترافیک زده و چندین هفته مستمر کار کرده اصفهان با خانواده به پارک می آیند تا شاید چند لحظه ای بتوانند آسایش داشته باشند ولی موتوسیکلت ها با صدای اعصاب خرد کن و دود غیر قابل تحمل نتیجه را بر عکس می کنند.