معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان گفت: آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در دبیرستان شهیدان نحوی شهرستان برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب الله تبریزی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهبهان گفت: مراسم افتتاحیه طرح تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان، با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی و پرورشی، مسئولین سازمان دانش آموزی، دانش آموزان و اولیاء آنان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم مفرح و شاد، ۱۰۰ دانش آموز پیشتاز، فرزانگان و فعال در زمینه برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی حضور داشتند.

تبریزی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، بیان داشت: هدف از برگزاری این پایگاه ها، مهارت پروری و آشنایی جوانان و نوجوانان با فضای کسب و کار، حرفه و فن است.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تصریح کرد: ۴۹ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان با داشتن کلاس‌های متنوع تا پایان مرداد ماه فعال خواهند بود.

گفتنی است: آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان ۹۸ شهرستان در دبیرستان شهیدان نحوی با برنامه‌های مغرح و متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از نظیر نقالی، قصه گویی، نماهنگ، تکنوازی، اجرای نمایش و سرود خوانی دانش آموزان همراه بود.

انتهای پیام/م

برگزاری آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.