سردار محمد گفت: سه رشته تونل بزرگراه فتح، جاده مخصوص و وردآورد در ماموریت قرارگاه خاتم‌الانبیا است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در مناطق ۲۱ و ۲۲ و کنترل سیلاب شمال و غرب شهر تهران گفت: مشکلات کلانشهر تهران از جنس ابر چالش است.

محمد گفت: رسیدگی به این ابر چالش‌ها از اولویت‌های شهری است و شهرداری تهران در حال دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها است.

وی با اشاره به نقش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در افزایش رفاه مردم، گفت: قرارگاه سازندگی خود را موظف می‌داند تا کنار مسئولان شهرداری تهران باشد تا رفاه بیشتری برای مردم شهر فراهم شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: شهر تهران به طور مستمر در حال گسترش است و امروز در منطقه ۲۱ و ۲۲ به علت افزایش قیمت مسکن در تهران شاهد رشد جمعیت و کوچ مردم به این مناطق هستیم.

محمد گفت: رسیدگی به موضوع آب‌های سطحی یکی از اولویت‌های تهران است، زیرا سیل ابتدای امسال به ما هشدار داد که باید برای ایمنی تهران کاری کرد.

وی ادامه داد: سه رشته تونل که در زیر بزرگراه فتح، جاده مخصوص و وردآورد قرار دارد، جزء مأموریت‌های قرارگاه است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: تونلی که امروز ساخت آن آغاز می‌شود، به صورت حفاری کامل است، اما دو رشته دیگر به صورت هدایت لوله است.

محمد گفت: امیدواریم با جمع آوری آب‌های سطحی شاهد افزایش کیفیت زیست محیطی شهر تهران باشیم تا ایمنی در شهر تهران افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار