لحظه نجات نفس گیر مسافر زن در ایستگاه قطار +فیلم

مسافر زن هندوستانی که قصد سوار شدن قطار در حال حرکت را داشت در حالی که به طرز وحشتناکی میان شکاف بین سکو و قطار سقوط کرده بود نجات یافت.

لحظه نجات نفس گیر مسافر زن در ایستگاه قطار + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسافر زن هندوستانی که در عملی خطرناک قصد سوار شدن بر یک قطار در حال حرکت را داشت از حادثه‌ای خطرناک جان سالم بدر برد. پس از آنکه این زن به داخل شکاف میان سکو و قطار سقوط کرد بلافاصله یکی از ماموران ایستگاه قطار وارد عمل شد و توانست با کمک چند مسافر جانش را نجات دهد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده و تبدیل به ویدئویی داغ شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد این زن در حالی که به دنبال یک قطار در حال حرکت می‌دود تلاش می‌کند سوار آن شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن پس از طی چند متر ناگهان بر اثر لغزیدن میان شکاف بین سکو و قطار سقوط می‌کند و در وضعیتی خطرناک قرار می‌گیرد. بلافاصله یک مامور ایستگاه قطار به همراه چند مسافر دیگر وارد عمل می‌شود و موفق به نجات جان او می‌شوند.

این اتفاق روز سه شنبه و در ایستگاه قطار حیدرآباد هندوستان رخ داد. وقوع این حادثه در حالی رخ می‌دهد که چند روز پیش نیز دو مسافر در یکی از ایستگاه‌های قطار هندوستان جان مرد سالخورده‌ای را که اقدام به نشستن روی ریل قطار کرده بود نجات دادند. این مرد ۶۳ یاله که قصد خودکشی داشت با واکنش سریع این دو مسافر نجات یافت.


بیشتر بخوانید : نجات مرد سالخورده در آخرین لحظه در ایستگاه قطار +فیلم


انتهای پیام/

فرار معجزه آسای از خطر مسافر در ایستگاه قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.