در آستانه سالروز میلاد امام رضا (ع) ۹ هزار و ۹۲۰ نفر در قالب ۸۰ کاروان پیاده وارد مشهد شدند.

ورود ۹ هزار و ۹۲۰ زائر پیاده به مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: این کاروان‌ها از شهر‌های کرج، نیشابور، قم، کرمان، فریمان، سرخس، سبزوار، کاشمر و ۲ کاروان هم از کشور عراق به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شده اند.

وی تصریح کرد: اعضای این کاروان‌ها مورد پذیرایی خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی قرار گرفته و فردا در جشن بزرگ روز میلاد در حرم مطهر رضوی حضور خواهند یافت.

 سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: هزار و ۵۰۰ نفر دیگر از زائران پیاده امام رضا (ع) نیز در جاده‌های منتهی به مشهد در حال رسیدن به این شهر هستند.

رضایی افزود: کاروان‌های دیگر نیز از شهر‌ها و روستا‌های اطراف مشهد مانند طرقبه و شاندیز فردا برای زیارت بارگاه منور رضوی به صورت پیاده عازم مشهد می‌شوند.

وی تصریح کرد: جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) علاوه بر پذیرایی از زائران پیاده در مشهد با استقرار ۵ ایستگاه صلواتی در جاده نیشابور - فریمان، ۳ ایستگاه در جاده سرخس - مشهد و ۲ ایستگاه در جاده مشهد - چناران پذیرای زائران پیاده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بیش از ۹ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.