جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: وضعیت ترافیک در محور‌های استان زنجان پرحجم گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان زنجان/ ۵ کشته در تصادفات جاده‌ای استانسرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفتگو گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:هم اکنون وضعیت ترافیک در اتوبان زنجان - تبریز، زنجان - قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ عظیمی ادامه داد: همچنین وضعیت تردد در محور‌های  زنجان - بیجار و زنجان - خرمدره  نیز پرحجم است.

جانشین رییس پلیس راه زنجان ادامه داد:در ۲۴ ساعت گذشته ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی استان به وقوع پیوسته که منجر به مرگ  ۵ تن و مصدومیت دوتن دیگر شده است.

وی تصریح کرد: در یکی از تصادفات رخ داده  برخورد وانت پیکان با کشنده اسکانیا در اتوبان  زنجان - تبریز منجر به مرگ یک تن شد.

این مقام انتظامی همچنین به واژگونی پراید در جاده زنجان - قیدار به علت تخطی از سرعت مطمئنه اشاره کرد و افزود: در این تصادف دو نفر مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان یکی از مصدومین جان خود را از دست داد.

سرهنگ عظیمی از تصادف موتور سیکلت با یک دستگاه سمند در محور ابهر - تاکستان خبرداد و افزود: در این حادثه ۳ تن از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند و یک تن دیگر مصدوم شد.

وی از رانندگان خواست برای پیشگیری از چنین حوادث مرگبار  با احتیاط و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان تردد کنند.

انتهای پیام/ن

تصادف در جاده‌های زنجان

برچسب ها: ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.