به گزارش
حوزه فنآوریگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قصر حمیدی، مدیرعامل شرکت دانشبنیان، در خصوص محصول تولیدی این شرکت گفت: محصولی که ما تولید کردهایم «زئولایت» نام دارد. این محصول در مواردی مانند صنایع شوینده، صنایع نفت و گاز و... مورد استفاده قرار میگیرد؛ از همین رو محصول پرکاربردی به حساب میآید.
قصر حمیدی افزود: با توجه به کاربردهایی که محصول «زئولایت» دارد؛ میتوان گفت که بازار هدف ما علاوه بر شرکتهای شوینده، شرکتهای فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را هم شامل میشود و این صنایع نیز جزء بازار هدف ما محسوب میشوند.
وی در خصوص رقابتی بودن زئولایت تولید شده گفت: محصول ما ۱۰۰ درصد قابلیت رقابت در بازارهای موجود را دارد؛ چرا که کیفیت محصول تولیدی ما از سایر کشورها مرغوبتر بوده و از نظر قیمت نیز ارزانتر از زئولایت وارداتی کشوری مانند چین است.
مدیرعامل این شرکت، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی را بسیار کاربردی خواند و اظهار کرد: با توجه به اینکه مبلغ پرداختی تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی ۳۰ درصد از فاکتورهای خرید مواد اولیه برای تولید زئولایت بود، این تسهیلات ۳۰ درصد به افزایش نقدینگی مجموعه ما کمک کرد؛ از همین رو شرکت را از اخذ تسهیلات با نرخ بالای سود بانکی تا اندازهای بینیاز کرد که همین امر برای ما یک حمایت بزرگ به حساب میآید.
قصر حمیدی تولید این محصول را اشتغالزا توصیف کرد و گفت: در حال حاضر ۵۰ نیرو به طور مستقیم در تولید این محصول مشغول به کار هستند که در صورت افزایش تولید زئولایت، ما شاهد افزایش اشتغال نیز خواهیم بود. علاوه بر بحث اشتغال ما امیدواریم که شرکتهای شوینده در فرمولاسیون تولید محصولات خود استفاده از زئولایت را بیشتر مدنظر قرار دهند چرا که این امر کیفیت محصول نهایی آنها را افزایش میدهد.
وی در پایان در خصوص اهداف این شرکت برای صادرات محصول زئولایت گفت: بحث صادرات یکی از حوزههایی است که مجموعه ما توجه زیادی به آن دارد و صادرات به کشورهای دیگر یکی از سیاستهای اصلی این مجموعه است. در حال حاضر به کشور ترکیه صادرات داریم که کمک خوبی به حوزه ارزآوری برای کشور خواهد بود.
انتهای پیام/
صادرات به ترکیه، ارزآوری به دنبال دارد