معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی، دهم دوره دوم متوسطه و هفتم استعداد‌های درخشان از امروز خبر داد.

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نظام مرادی با اعلام این خبر گفت: والدین دانش آموزان پایه اول ابتدایی از امروز تا پنجم شهریور ماه ۹۸ فرصت دارند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود اقدام کنند.

وی هم چنین به زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی سایر دوره‌های تحصیلی باقی مانده نیز اشاره کرد و گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان نیز از امروزآغاز و تا ۱۶ شهریور ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان افزود: در صورت تغییر پایه یا رشته تحصیلی دانش‌آموز تا قبل از صدور حواله از منطقه به مدرسه، امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه وجود دارد.

دانش‌آموزانی که فقط تعدادی از کتاب‌های درسی را نیاز دارند می‌توانند از تاریخ بیستم شهریور سفارش کتاب‌های درسی را از منوی «سفارش تک‌جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی» در سامانه ثبت کنند تا از طریق شرکت پست به آن‌ها تحویل داده شود.

انتهای پیام/ت

کتاب‌های درسی دانش آموزان

برچسب ها: کتاب درسی ، ثبت سفارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.