در مراسمی عملیات ساخت ۶ واحد مسکن مددجویی بهزیستی دلیجان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  در مراسمی با حضور مسئولان کلنگ احداث ۶ واحد مسکن مدد جویان بهزیستی شهرستان دلیجان به زمین زده شد.

سلیمانی فرماندار دلیجان در حاشیه این مراسم  در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،گفت:  امروز با هماهنگی و همکاری که بین دستگاه‌های مختلف و ارگان‌ها و همچنین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان است در دهه مبارک کرامت و همچنین در هفته بهزیستی شاهد کلنگ‌زنی ۶ واحد بهزیستی هستیم.

سلیمانی افزود: این واحد‌ها با مشارکت بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن و خیرین در مدت ۶ ماه توسط بسیج سازندگی در روستا‌های راوه، کهک و دودهک ساخته و تحویل مددجویان بهزیستی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه احداث این واحد‌ها بصورت وام قرض الحسنه و بخشی بلاعوض است، بخشی از مصالح و سیمان به صورت رایگان در اختیار پروژه قرار می‌گیرد و مابقی سهم آورده متقاضیان است که باید کمک کنیم انشا الله به زودی شاهد بهره‌برداری این واحد‌ها باشیم.

همچنین به مناسبت هفته بهزیستی کارکنان بهزیستی شهرستان دلیجان با امام جمعه و فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

آغاز عملیات ساخت ۶ واحد مسکن مددجویی در دلیجان

 

انتهای پیام / ج

در مراسمی عملیات ساخت ۶ واحد مسکن مددجویی بهزیستی دلیجان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۰:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام خوبید من گفتم امسال پول ندارم خونه بگیرم وام میدیدگفتندنه امدندامضاع ازم گرفتند حالا دیگه خونه بهم نمیدند تازندم چرامن که خونه پسرهمه ام نشتم خونه ندارم و
پولم ندارم که برم مستاجری چه کارکنم