مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سالانه بیش از یک میلیون اتباع خارجی از پایانه مرزی بیله سوار تردد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جریان بازدید از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار گفت: سالانه بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار اتباع خارجی از مرز بیله‌سوار تردد می‌کنند که ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای طرح‌های گردشگری سلامت و مدیریت بهینه این پتانسیل است.

وی از معرفی جاذبه‌های استان اردبیل در پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و تاکید کرد: تبلیغات و ارائه صحیح جاذبه‌های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاری یکی از اصلی‌ترین اقدامات در سطح شهر بیله‌سوار و پایانه مرزی این شهر است که در جذب و نگهداری گردشگر در سطح استان موثر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: قبل از هر اقدام ابتدا باید وضعیت موجود را مطالعه، نواقص را رفع و برای آینده برنامه‌ریزی کرد که این کار در حال انجام است.

فلاحی بیان کرد: گردشگران سلامت قابلیت ویژه‌ای است که باید برای ساماندهی آن‌ها تمامی دستگاه‌ها همکاری کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌های اردبیل در پایانه مرزی بیله سوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.