نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورا اسلامی دلیل تاخیر در پرداخت وجه گندم کشاورزان شهرستان فراهان و اصلاحیه صورت گرفته را شرح داد.

تاخیر در پرداخت وجه گندم کشاورزان شهرستان فراهانحسینی، نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورا اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به تاخیر پرداخت وجه گندم کشاورزان شهرستان فراهان گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده مبنی بر اصلاحیه‌ی وزارت کشاورزی در خصوص پرداخت کرایه حمل به ازای هر تن حدود ۱۰ هزار تومان به کشاورزان نیازمند این است که کلیه کشاورزانی که گندم‌های خود را به سیلو‌های سطح شهرستان یا شهرستان‌های اطراف تحویل داده اند می‌بایست این رقم به عنوان یکی از منابع افزایش قیمت به کشاورزان پرداخت شود.

حسینی افزود: لیست‌های پرداخت وجه گندم که سیلو‌های سطح شهرستان به بانک کشاورزی ارائه کرده بودند و قرار بود ظرف مدت یک هفته به حساب کشاورزان واریز شود برگشت خورده است تا اصلاحیه لازم انجام شود و این افزایش قیمت برای آن‌ها حساب شود.

وی اظهار داشت: مسئولین میتوانستند وجه اصلی گندم رو به کشاورزان پرداخت کنند و هزینه کرایه را با یک اصلاحیه مجددا به حساب کشاورزان واریز کنند، ولی این نوع تصمیم گیری، باعث ایجاد تاخیر در پرداخت وجه گندم به کشاورزان شده است.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورا اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم این اصلاحیه سریعتر انجام شود و فهرست کشاورزانی که گندم تحویل سیلو‌ها داده اند را به بانک کشاورزی شهرستان ارائه دهیم و ظرف دو الی سه روز آینده این مبالغ به حساب کشاورزان واریز شود.

انتهای پیام/ ر

علت تاخیر در پرداخت وجه گندم کشاورزان شهرستان فراهان

برچسب ها: کشاورزی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.