مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: ۶۴ پروژه در حوزه معاونت توانبخشی بهزیستی کشور، از طریق ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور و استان کرمان به بهره برداری رسید که سهم کرمان ۶ پروژه است.

افزایش ارائه خدمات توان بخشی با بهره برداری از ۶ پروژه در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: ۶۴ پروژه و برنامه در حوزه معاونت توانبخشی بهزیستی کشور، امروز از طریق ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور و استان کرمان به بهره برداری رسید سهم کرمان ۶ پروژه است.

وی افزود: از این تعداد ۶ پروژه در استان کرمان و با هدف ارائه خدمات توان بخشی، به بهره برداری از ۶ پروژه توانبخشی در شهرستان‌های استان کرمان برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در این مراکز توانبخشی، چند معلولیتی کار‌های آموزشی، توانبخشی روزانه‌ی افراد دارای معلولیت زیر ۱۵ سال را انجام می‌شود.

 صادق زاده افزود: با توجه به بعد مسافت شهرستان‌های جنوبی با مرکز استان و عدم دسترسی آسان به استفاده از خدمات توانبخشی به موقع، این مراکز با ظرفیت ۵۰ نفر و با ۸ کادر درمانی شامل روانشناس، مددکار، گفتاردرمانی در شهرستان‌های فاریاب، رودبار، منوجان، عنبرآباد، قلعه گنج و کهنوج راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: مراکز چند معلولیتی، توسط نهاد‌های غیر دولتی و مراکز خیریه ایجاد شده و بهزیستی کار خدمات رسانی را به عهده دارد.

در استان کرمان ۱۱ هزار و ۹۴۷ معلول زیر ۱۸ سال وجود دارد.


انتهای پیام/س

بهره برداری از ۶ پروژه توانبخشی در شهرستان‌های استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار