اعدام قاتل خانواده خندابی

قاتل خانواده خندابی صبح امروز به دار آویخته شد.

قاتل خانواده خندابی اعدام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمود صدیقی دادستان شهرستان خنداب گفت: فردی که در تاریخ هفتم فروردین ماه سال ۹۷ در اقدامی جنایتکارانه در شهرستان خنداب همسر و سه نفر از اعضای خانواده همسرش را با سلاح گرم به قتل رسانده بود صبح امروز در ملاء عام در خیابان جهاد شهر خنداب اعدام شد.

صدیقی افزود: حکم قصاص این قاتل از سوی دادگاه کیفری یک استان مرکزی صادر و اجرای حکم ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در ملاء عام در خیابان جهاد شهر خنداب اجرا شد.

صبح روز هفتم فروردین ماه امسال در درگیری خانوادگی که در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب رخ داد مردی با سلاح گرم به زن و خانواده همسرش شلیک می‌کند که ۳ نفر در دم کشته می‌شوند و یک نفر هم بعد از انتقال در بیمارستان جان می‌دهد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در تاریخ هفتم تیرماه گفت: در حدود ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در درگیری خانوادگی که در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب رخ داد مردی حدودا ۶۰ ساله از اهالی روستا طی جروبحث خانوادگی با سلاح گرم اقدام به شلیک به همسر، برادر زن، خواهر زن و مادرزن خود کرده و بعد از این اقدام مجرمانه را به پلیس معرفی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه فرد ضارب در این درگیری همسر و ۳ نفر از اعضای خانواده همسرش را به قتل رسانده است ادامه داد: دو نفر از این افراد در محل تیراندازی جان باختند و یک نفر دیگرهم بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و چهارمین مصدوم هم علی رغم تلاش‌های کادر پزشکی به علت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/ج

قاتل خانواده خندابی صبح امروز به دار آویخته شد

 

برچسب ها: صدا و سیما ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.